poniedziałek, 22 września 2014

Best day, winner but loser.

Jestem zła... na siebie? Też! nie przeczytałam, nie zapoznałam się, ale któż by się spodziewał, że w konkursie na najlepszą stylizacje czyt. INSTERPRETACJA JEDNEGO Z NADCHODZĄCYCH TRENDÓW (konkurs Elle) będzie potrzebna pełnoletność! No proszę! A jednak... i stało się, rach, ciach, bum! Wysłałam i WYGRAŁAM! - spełniło się moje jedno z wielu marzeń, żeby być na warsztatach ze stylizacji , o mamo! Czytam maila, skaczę pod sufit i widzę.. OBOWIĄZKOWO UKOŃCZONE 18 lat. (what's the fuck?!) czytam dalej i nie wierzę, i już marzenie, już prawie spełnione...powoli się rozmywa i znika. TAK!  to jest możliwe, docenili moja stylizacje, jury wybrało, wszystko super, ale nic z warsztatów! Strasznie żałuję, nawet nie wiecie jak bardzo ;'c Cholerne 18, poczekaj za 5 miesięcy ci pokaże! <3 LOL.

a teraz, przesyłam Wam zdjęcia, które zrobiłam przed chwilą idąc po czekoladę do sklepu i po lepszy humor.

Best day ever, thanks a lot! <rozczarowana> ;c



 


what i'm wearing

glasses - vintage
bracelet- vintage
top - h&m
trousers - pull&bear
shoes - pull&bear
jacket - marella

4 komentarze:

  1. To sie nazywa pech ;
    Ale to dziwne, bo z reguły nie mając 18 lat wystarczy zgoda opiekuna. -,-
    Zapraszam do siebie ; www.aniapiotrowicz.blogspot.com
    Blog o modzie, kulturze i sztuce :)
    Ps blog leci do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak też myślałam, ale nic z tego. muszę się pożegnać z szansą na warsztaty, ale mam nadzieję, że już wkrótce los się do mnie uśmiechnie i będę miała znów taką szansę :)
      bardzo dziękuję :*

      Usuń
  2. Wielka szkoda :(
    Ładne zdj
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń